Főbb feladatok, munkák:
- A raktárba beérkező/kimenő szállítmányok feldolgozása, rendszerben történő lekezelése
- A szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése,
- Készletnyilvántartás pontos vezetése, készletmozgások dokumentálása, raktárgazdálkodási modul kezelése.
- A kimutatások, jelentések elkészítése,
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás (szóban és írásban), reklamációk kezelése
- Társosztályokkal való együttműködés (értékesítés, logisztika, raktár, stb.)
- Raktári adminisztrációs tevékenységek ellátása
Az álláshoz tartozó elvárások:
- SAP R3 ismeret
- Szállítmányozási vagy raktározási területen szerzett tapasztalat
- Számlázási és pénzügyi ismeretek
- Középfokú végzettség
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek
- Pontos, precíz munkavégzés
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Képesített könyvelői végzettség
- Idegen (angol/német) nyelvtudás
- EKAER rendszer ismerete
Amit kínálunk:
- Versenyképes fizetés
- Béren kívüli juttatás
- Hosszú távú munkalehetőség
- Nemzetközi cégcsoport, széleskörű tapasztalatszerzési lehetőség
Munkavégzés helye: Budapest